Jun 19, 2011

TiGa SekaWan

hi semua.....
ari nie ari ahad n aku just duk umah n tido je kat umah...huhuhuuu(pemalas)
2day aku nak cite pasal 3 org kawan aku yang sengal + buat kitarang semua tergelak je bila diarang ade kat postgrad...n semestinye bila budak 3 org nie ade kitarang tak leh nak bt keje...bergegar postgrad dibuatnye...apa daaaaa.....tapi diarang dah nak abis blaja dah...myb bulan depan dah tak dengar lagi suara dirang menggegarkan postgrad....

inilah 3 sekawan ituw:

Syaikul (ketua)

nie dia muka macho (kunun2) si syaikul n awek beliau

Tajul
tajul yang akan melucutkan diri sebagai
lelaki bujang tak lama lagi...hehehe...pasni no more bujang la ye...wakakaka

Ghafur
peh gila gelojoh si ghafur ni

ari tu mereka datang postgrad tuk selesaikan urusan tesis diarang...(org nak grad kan...jels ku)
diarang masuk je terus menjerit2....aduh....syaikul start buat lawak bodoh dia...APA PUM TAK BOLEH...tu ayat maharaja lawak yang dia duk ulang dari pintu postgrad sampai ke dalam postgrad....maka pastu banyak la cite2 lawak yang dia nak cite...dah leh jadi tukang karut la plak diarang nie...tak yah jadi lecture ye korang nnt... masuk je MAHARAJA LAWAK pas nie...pasti MENANG punye lah...hahaha......lau korang jadi lecture lak hope2 anak murid korang nnt tak sawan la erk ngn perangai korang nie (teringat kisah zie cite masa diarang otw nak pi miri naik van UNIMAS pada hari jumaat...tak jump masjid..jadi diarang tak solat jumaat. maka di dalam van UNIMAS ituw...si syaikul mengarut2 kunun2nye ngah baru khutbah jumaat...hahahaaaa-nasib baik aku tak de time tu..lau tak mesti pipi aku sakit semingggu serta sawan ngan perangai dak tiga orang tu)...

apa motif korang tido kat luar umah....
korang jaga alamanda ke apa (curi pic kat FB diarang)

lau nak cite panjang pasal diarang nie....setahun pun tak abis....tajul ngan muka selamba tapi melawak ntah apa2...ghafur ngan muka tak bersalah tapi duk ulang kata2...aku maintain dafi(apakah??)...n taiko syaikul ngn lawak nye yang tak berenti2(mana idea ko dapat erk)....aduh2....tapi pasni postgrad akan sunyi...semua mereka dah nak abis...selain itu...zie n ima pun sama.....semua nak tinggalkan aku...(sedeh sebb aku tak banyak kawan kat cni)..nasib baik ade nisa n ijah...huhuhuhuuuu......


sekian sahaja tuk ari nie k....
salam...

Motif:

POSTGRAD AKAN SEMAKIN SUNYI.....

No comments: