Jun 20, 2011

Zie "SeBab SeKaRang ZiE Dah ChanTek"

hi semua...
ari nie aku sedey sgt2....tapi biar tuhan je la yang tahu...hehehe
dalam sedey2 aku nie...ade satu lawak tak sengaja yang telah di lakukan oleh kawan baik aku...sekurang2nye dalam sedey dapat gak aku gelak kejap (sebenarnya gelak panjang...) hilang stress di otak...

tadi pas kitarang siap keje tuk ari nie....kitarang (aku, zie n nisa) ambil keputusan untuk makan malam di J&J..so tak de apa2 yang menarik...kitarang order makan...n borak2 kosong je...tapi tiba2..ada satu family datang ke J&J jugak(of couse la tuk makan)...di situlah kejadian lawak jenaka dari zie berlaku :

zie : korang...tu kawan mak zie la...
aku : oh ye ke? orang saratok ke?
zie : a'ah...orang saratok....dulu masa sekolah2 dia pernah couple ngan mak zie.
nisa : ok..
zie : tapi dia tak kenal zie...sbb zie skang dah cantik (cakap ngan confident nye....sehingga kitarang ternganga sambil kelu nak berkata2)



so nie lah pengakuan paling ihklas yang pernah aku dengar dari zie..di ulangi....paling ikhlas okeyyyyyyyyyyyyyy.......hahahahaaaa....selepas aku n nisa terkedu beberapa saat maka kitarang pun gelak sakan disitu(lau tak pikir tu restoran...dah lama aku terguling2 kat situ...hahahha....mmg bangga ngan kawan aku sorang nie...serius dengan kechantekan nye...



motif:
PENGAKUAN IKHLAS DARI ZIE....

No comments: