Jun 19, 2011

Tq AyaH

hi semua...
hari bapa ari nie erk ( aku lupe pagi tadi)
so...SELAMAT HARI BAPA KEPADA SEMUA YANG BERGELAR BAPA...
patut la pagi buta ag ayah aku dah call aku n tanye aku sehat ke tak...pastu aku leh jawab sehat n berborak benda2 yang tak berkaitan ngan hari bapa pun...hahaha...rupenye ayah nak aku ucapkan ari bapa kat dia...cisss....apa punye anak da aku nie..pelupe saja...time mintak duit tak lupe lak kan...hehehe...sori ayah....n maka dalan kul 11 pg tadi aku pun call ayah semula serta ucapkan selamat ari bapa kat ayah....peh.....super happy ayah dengar aku ucapkan selamat ari bapa....(tersengeh2 aku dibuatnye)......

serius aku mmg sgt2 SAYANGKAN family aku...so termasuklah ayah aku..hehehe....ayah aku sngt baik n kelakar...lau blh aku pun harapkan dia (HAFISDZUL PARMAN) akan jadi sama cam ayah....besarkan harapan aku...hehehe...harap2 semuanya akan tercapai (menulis sambil tersenyum2-malunye)

apa ade pada ayah ;

- ayah mmg seorang ayah yang cool....leh jadi kawan...semua benda nak cite ngan ayah....mmg terbaik lah

- seingat aku...ayah tak penah marah aku...jadi aku akan takut gile buat salah...sbb tak tau apa reaksi ayah bila marah

- ayah penah sekali piat telinga aku masa aku darjah 2...kenapa aku masih ingat hal tu...sbb lepas piat telinga berhari2 ayah asyik minta maaf kat aku ( kan ke biasa je ayah marah or piat anak dia kan..tapi ayah tak biasa pulak)....erm...pilu je bila terkenangkan hal tu....

- ayah seorang yang kuat berkerja tuk beri kesenangan dalam family kitarang

- ayah nie mmg kelakar...suka buat lawak...

- ayah juga seoarang yang penakut....(ibu ah jadi mangsa....kene teman la...apa laaaa) n ngn ulat bulu pun boleh taku....


banyak lagi cite pasal ayah sebenarnye....lau aku nak tulis mmg panjang berjela2 la....bagi 10 page pun tak cukup...hehehe....tapi kali nie aku tulis takat nie je k...hehheeee.....
lastly.....tq ayah sbb dah besarkan akak sehingga akak leh jadi cam nie....syang ayah sgt....sgt2 syang(ciss...sambil tulis leh lak rasa nak nangis...)...tq kerana banyak berkorban tuk familay..... hanya ayah n tiada ganti lagi.....

ini ibu n ayah saya yang terchenta...muaaaahhhhhhhhhhh

sekian...
salam...

motif :
SELAMAT HARI BAPA KEPADA BAPA SAYA

No comments: