Jun 22, 2011

NerVous Icaca 2011 n KolOkium


hi semua...
selamt petang....
korang dah makan tengah ari lum..hope dah ye..
tadi aku makan sambal udang n sotong + air oren = RM4.00 (murahkan...hehehe)

ari nie aku mmg terasa sgt nervous...sedar tak sedar dah nak tiba hari nye....icaca n kolokium...aduh...kolokium aku tak kesah sgt...aku ok2 je...sebab nie bukan kali pertama...tapi bab icaca ini...peh...aku mmg takut sgt2...lum praktis lagi nie...cam ne nie...aku kene mula dari hari nie juga...aduh2.....lupe lak nak bagi tau...icaca adalah international conference on applied and creative arts (6-7 Julai depan)....doakan aku berjaya k...pas kolokium...esoknye icaca pulak...nape la leh wat conference rapat2 cam tu sekali...pening kepala den....

apa2 pun korang semua doakan aku k...hope semuanye berjalan dengan lancarnya k...aminnnnn..


sekian,
tq

Motif :

BARU TERSEDAR DARI MIMPI......

No comments: