Aug 7, 2015

Syawal 2015 kami ^_^

Salam semua,
Salam syawal dari aku untuk semua...
masih belum terlambat lagi kan...

Macam mana suasana raya korang...
hope semuanye meriah belaka...
walaupun adik beradik cuma dua orang je...kami tetap meriah okkkk ^_^ ...
Orang datang tak berhenti...biasa la kan... time2 macam ni la kita nak jumpa dengan kawan2 dan saudara mara... but soooo happy....


 Bersedia menanti tetamu


 Kami dipagi SYAWAL
 Sepupu sepapat n pakcik makcik sebelah Ayah




SELAMAT HARI RAYA semua ^_^

Jun 22, 2015

Art Exhibition lagi

salam semua...
selamat berpuasa n berbuka puasa untuk hari ni k...
beberapa hari sebelum puasa ari tu min sempat pi ke GROUP EXHIBITION FLUSH!!! SEBIJI PADI COMMUNITY.
telah berlangsung di G13 gallery...
salah satu sebb kenapa min semangat ke sana adalah untuk menyokong member min yg merupakan salah seorang daripada artis yang memamirkan hasil seni.

Vandalove by Ruzzeki Harris

Sang tikus by Hery Zain



Artwork by Haslin Ismail

Liberate them- Oh Yeah!! by Syafiq Ali'am




Awaludin Series i & ii by Safwan Ahmad





Artwork By Meor Saifulah










Kenal tak Sapa ni??? hahaha...