Jun 21, 2011

Persoalan.....tanda tanye = ?

hi semua...
selamat malam...dah makan malam lum korang semua....jangan makan lewat2 pulak...nnt korang jadi basau cam aku...sapa nak jawab...hehehehe...

ok...malam nie aku nak kuarkan apa yang menjadi tanda tanye = ? pasal aku n dia yang ada dalam kepala otak aku nie...ntah la...aku yang byk sgt berfikir kot.....hehehehe

1. Napa dah tak sama cam 1tahun, 9 bulan, 1 minggu n 5 ari ye...lau tak pun napa dah tak sama cam 3 bulan yang lepas....

2. ada lagi ke aku nie kat dalam idup dia?

3. aku ke yang terlalu memaksa?

4. salah aku ke?

5. betul ke tindakan yang aku ambik pada 1tahun, 9 bulan, 1 minggu n 5 ari yang lepas ( dulu aku asa sgt betul n tepat - skang aku rasa no fill + sedeh)

6. mulut aku nie jahat sgt ke...sampai bertanya pun jadi punca kemarahan?

7. aku nie seorang pasangan yang tidak dapat membantu pasangan nye ke?

8. tak cukup lagi ke perhatian yang aku curahkan ( aku bukan romantik sgt...mukin membosankan kot)

9. susah sgt ke nak kenal aku nie? (pempuan kan...mestilah nak perhatian....sapa yang tak mahu perhatiankan...)

10. mukin aku tak cukup sabar (walaupun aku rasa dah nak berkecai hati aku nie kerana cuba tuk menjadi seorg yang penyabar....ok...biar berkecai je hati nie...so aku jadi org yang tak de hati kot...time tu masuk icu la...dah tak de hati kan...hehehe)

11. aku terlalu memikirkan sesuatu yang remeh ke?

12. aku nie hampeh sgt ke?

13. pasal aku gemuk n ak lawa kot (erm betul kot...sapa yang nak pempuan gemuk n tak lawa cam aku kan....apa da mien....tarak akal ka...)

14. sbb jauh kot...(so tak dapt nak dating or g kuar makan...nak dating pun 5 or 6 bulan sekali...kesian kamu....sori sgt2 sbb jauh)

15. sbb mmg kamu dah tak sayang ( bila dah benci...semua benda baik pun dah jadi sesuatu yang buruk~~~ betul ke cam tu?)

Banyak lagi sebena nye yang ade dalam kepala otak aku nie...hampeh kan apa yang aku tulis malam nie..will nie blog aku kan...so...suka ati aku la kan..hehehe....apa2 pun aku dah cuba tuk jadi yang terbaik dalam hati dia....tapi lau tu semua tak boleh membahagiakan dia....aku nak wat cam ne? nangis...mmg hari aku menangis bila terfikikan hal nie...kawan dah lebih 3 tahun...bercinta dah nak 2 tahun.....aduhhhh...allah tolong la aku....bukan ini yang aku harapkan dalam penghujung cerita...aku bukan soalan exam....boleh pilih a atau b tuk dimasukkan didalam tempat kosong....aku cuma manusia biasa....ade kelemahan...pelik kan...semua kelemahan tu tak jadi penghalang pun dalam hubungan...tapi bila dah lama2...kelemahan aku nie dah jadi penghalang yang paling kukuh dalam hubungan nie..Sedih..kenapa aku ni byk sgt kelemahan kan.. ^_^


sekian...
tq

Motif :
^_^ MENUNG < SAMBIL BERFIKIR>

No comments: