May 23, 2011

SayA nK jaDi RoBoT

Adui...upenye banyak bende yang aku keje wat...time nie aku tak mau ag guna hidmat en. doreamon...sebb dia sebuk no berkawan ngn en. nobita tu....apa da....maka aku nak jadi robot..sbb aku nak bt keje ngn cepat n pastas lagi betul ..hehehe..byk nye kene buat ( menulis sambil makan CORNTOZ)...



berikut adelah senarai keje yang lum siap n nak kene siap bulan nie :

- bab 2 masih ade yang lopong ag...
- bab 3 otw bt...
- tak call universiti yang ade coz animation
- company animation pun tak cari ag...
- icaca tak berlatih ag
- kolukium dah dekat tapi tak wat slide ag...
- lum start wat experiment software lagi.....


byk kan...maka ngan semangat aku nak bagitau kat cni yang aku nk jadi robot...siapa leh tukar aku jadi robot...sila contact aku k (nyampah..) aduhai nasib ku...wahuhuhuuuu...maka tadi aku ngan semangat nye gi CAIS (library kat unimas). g cari buku...ambk ko...berkepok buku aku pinjam....tapi ade hati gak aku duk pinjam novel...cis....2 novel lak tu...hahaha....tapi tak pe...i hope semangat cam nie aku terus meningkat....semangt research....yoooooooooooo!....

No comments: