May 26, 2011

HaHaHA.....Ape Le Ko Wat MiEn

ermmmm.....
ari nie aku tak tau aku wat keje sia2 org aku wat keje yang berfaedah....(lau pasal reserch aku rasa ari nie aku wat keje sia2 je kot)...apa tak nye...2day...adku dok sebuk je ngan tukar template kat blog aku nie...agak nye sapa yang masuk blog aku nie byk kali ari nie...mesti bengong otak dia...tak pun menyumpah aku ari nie.....hahaha....ntah aku pun tak tau nape aku tukar template...my sbb dah bosan ngan yang lama punye kot...maka akhirnye...bukan lawa mana pun template yang aku pilih...wakaka....

kemudian aku duk godeh2...maka terjumpe lak GengBlogger ...maka ngan senang ati aku join group tu....tuk tambah kawan2 blog(byk kawan blog aku dah tak aktif-sedih kan), kongsi pengalaman or apa2 jelah kan....

so motif ari nie


TERLALU SEDIKIT MENULIS UNTUK RESEARCH....
(berhempas pulas la aku malam nie)

No comments: