May 22, 2011

The day of babysit YASEEN n YASMENN

SALAM SEMUA...

ari nie aku jadi babysit...menjaga anak my supervisor Dr.Afifah...
sebabnya Dr. Afifah ade conference kat sabah n Dr.Faisal lak gi Kelantan..
oleh kerana mereka esk nak exam ( isnin ) maka aku sebagai anak didik yang baik (Perasan) akan menjadi anak Dr. Afifah n menghantar mereka ke sekolah....



ni la aku yaseen,yasmeen n zie yang sedang bersuka ria

maka tadi kul 12 tgh ari aku n zie sebuk lah menuju ke umah Dr.Afifah dengan harapan ade lauk tuk makan tengah ari ( lau tak de hajat dihati nak makan Mcd)....sampai je kat umah Dr. makan tengah ari pun telah terhidang....maka kami pun menyantap la dengan sopan ( sopan la sangat kan lau lapar)....tak de xtiviti sgt pun pas makan....tengok tv ngn yaseen n yasmeen...pastu aku pun tertido.....sebelum tu mereka sebuk wat Score A...al-maklumlah org nak exam kan.....bagun tido aku n zie layan main badmintan ngn budak2 nie.....tak sampai satu jam...maka aku pun pancit (nampak sgt tak penah senam...iyoooo!!!!).....



pintu pagar umah org lain ( sebagi hiasan)

petang dalam kul 5 lebih ibu Dr. Faisal datang...di situ lah bermula tragedi pintu gate yang jahat....tetiba je pintu gate tak leh bukak la plak....maka bersemangt la kami mengangkat...mengbuka kunci n berbagai2 lagi cara tuk nak gerak kan pintu gate...tapi semua nya hampeh belaka.....pintu gate tak leh di repair gak....call company gate tu..tapi tak de org angkat (mmg la...kan ke ari ahd ari nie)....maka dengan ini kami menghidupkan lampu satu umah tuk malam nie...( takutnye pasal)... n aku n zie akan tido kat tingkat bawh...takut apa2 jadi....tapi...aku tengok yaseen n yasmeen yang semangat mengangkat tilam nak tido kat bawah nie...hahaha.....

maka motif mlam nie adalah

BERAMAI-RAMAI TIDO DI BAWAH SAMBIL MENJAGA RUMAH!!!

SEKIAN.....


ESK BRU ORG BETULKAN GATE TU DATANG....

No comments: