May 26, 2011

ApA IbU? My CaR KeNe SaMaN?....NoOOooo.....

APA?????????????????????????
tadi ibu call...(masa aku duk syok memasak makanan org bujang)
pas jawab salam je...terus je ibu cakap

ibu : mati la akak
aku: (blur) mati?, nape lak ibu
ibu : kete akak kene saman...
aku: ha? bior betul? kat mana? adik yang bw ke?
ibu : ntah....adik kata dia tak penah kene tahan ngan polis....
aku: so?
ibu : ade orang pakai plat kene palsu...dia guna no plat kete akak...kite kat johor...tapi kene saman kat KL...tu tak pe...tetiba je satri silver bertukar jadi wira hijau(sambil tergelak2 ibu aku bercerita)
aku: jadi skang cam ne ibu?( blh lak ibu nie gelak sakan...tak risau ke apa...)
ibu : jgn risau ayah dah wat report dah...glamor no plat akak sampai org guna tuk palsukan...(lgi sekali ibu gelak sakan)
aku: ok..ok..(apa daaaaaaaaaa...)

(kemudian kitarang sembang hal lain)

begitu lah ceritanye...sesuka ati korang je nak guna plat kete aku tuk kesenangan korang...kan tak pasal2 ayah dah kene pi bt report kat balai polis....nasib baik bt report...bukan kene saman...aduh2.....ok rakan2 yang duk kat kl tu...pasni lau nampak proton wira warna hijau no plat JDM 2111 tu adelah kete curi k.....JDM 2111 hanya dimiliki oleh my baby silver iaitu Satria Gli ku ok....kite bako je la wira ijau tu...or korang minta polis tangkap org yang punye kete tu.....huhuhuhuuuuu...GERAM BENO TEMAN....
bentuk kete aku camnie(Warna je lain....silver)

skang nie tak pasal2 aku rindu kat kete aku tu...tak sabar la pulak nak balik kg...maklum le kat cni my baby red (motor honda EX5 merah aku) yang banyak berjasa kat aku...mengusung aku kesana kemari....tq baby red...







2 comments:

iedaurora said...

bangga sebab penah naik kete nie!

http://mienkarim.blogspot.com/ said...

CISSSS.....kite tu dah lain skang nie ieda,hehehe