May 22, 2011

Kisah aku n RESEARCH.....

salam semua....

ari nie mien dah lupe bila kali terakhir pi keluar tengok wayang n pergi berjola joli bersama kawan2......

indahnye lau dapat berjola joli sakan saat nie....
tapi apakan daya hayat tak kesampaian wat masa nie.....
research membuatkan mien tak dapat nak berjola joli ( dengan tekat = abis semua research...siap la aku berloli sakan.....taun depan baru abis daaaaa)

maka saat ini aku rasa kan best lau en.doreamon nak berkawan ngan aku ketika ini....aku nak suh dia kuar kan alat2 yang leh bagi aku siapkan research ngn sekelip mata je...hahahaaa....tapi napa en. doreamon sebuk je berkawan ngan e. nobita...benci tau....


muka tak bersalah...(sila bt research k)


tak pe lah aku tekat tuk siapkan research ni ngan lebih bersungguh ( walaupun malas gak)...
menulis ngan lebih bersungguh2.....no.prob kot lau tulis research nie
( hahaha.....walaupun ade prob ngn grammar)
.....n aku akan sungguh2 tuk blja software 3D yang dah bertaun abad aku tinggalkan ituw.....

my own method


dengan ini aku wat aku janji :

DEMI WAYANG GEDEK..AKU SANGGUP BERKORBAN...DEMI RESEARCH...AKU SANGGUH BERJUANG....

ambik ko....
seis kali ni...
hehehehe....

No comments: