Oct 21, 2011

Goodies !!!!!!!!!!!

hai...
salam semua...
dah petang nie....korang buat pe je la....
aku baru je pas jaga INDI nye pameran...apa itu INDI?????
INDI adalah INSTITUTE OF DESIGN AND INNOVATION....
INDI nie institute under fakulti aku.....
pameran nie sempena convocation UNIMAS ke 15.....

tapi skang bukan INDI yang aku nak cite....aku nak cite pasal ari nie aku sebuk kumpul goodies...hahaha....sabo je la.....abis semua pameran yang ade bagi goodies aku terjah...hahhaa....rasa cam tak cukup je nie...jap ag aku nak pi balik semula...nak pi kutib payung...peh...mmg gile aku nie...wakakaka.....yang best nye kak.feroza layan je perangai tak berapa nak betul aku nie...wakakaka...sabo je la kak...ok apa....akak pun dapat berlambak goodies....

nie aku tunjuk goodies yang aku dapat k

ini la pameran INDI....

K.FEROZA yang layan je karenah aku...wakkakaaaa

shira datang melawat...

pah datang melawat...

muis n the geng pun sempat anto assgmnt kat cni....

bangga dengan goodies yang aku dapat.....tolong la.....sabo je laaaaaa....


sekian....
wassalam...

1 comment:

m e l l o w said...

mner datang muis nie...
aishh... silap2..
my name is muaz..
huh, kecik aty...
=(