Oct 17, 2011

Wan Mohd asyraf ( perginya seorang sahabat )

hai semua...
pagi isnin nie rasa nak tulis pasal seorg sahabat ku Wan Mohd Asryaf...mmber masa sama2 study degree kat cni....cam ne leh kenal dia? sebab aku masuk SUKSIS....jumaat lepas aku tetiba je terkaku bila dengar berita dia telah meninggalkan dunia pagi jumaat itu semasa dalam perjalanan pulang ke KG nya di Kelantan......

aku mukin tak la rapat sangat ngan Arwah....tapi tetap terasa kehilangannya....arwah seorang yag baik n banyak membantu kami semasa sama2 dalam SUKSIS dulu...setahu aku dia seorang yang ceria...ketawa tu hobi dia..n kawan baik dia Suhaimi...rasanya pas Convo 2009 dulu aku tak penah dah jumpe dia....tapi masih gak la berkomen segala kat FB......

Allah lebih sayangkan Arwah.....Al-Fatihah....
semua allah mencucuri rahmat terhadap roh mu wahai sahabat......


(1987-2011)



No comments: