Oct 19, 2011

Mood: Convocation Unimas ke 15 ( terkenang suatu ketika dahulu )




salam...
hai semua...
selamat pagi...
ari nie perasmian convocation ke-15
teringat pulak masa tahun 2009 dulu.....tak sabar2 aku nak sarung jubah convo... taun nie convo kat dewan baru...lebih besar dan lebih selesai...so..best la adik2 yang merasmikan depan baru tu ye.......apa2 pun tahniah tuk korang semua....akhirnya dapat gak menggenggam segulung ijazah...hehehhee.....teringat masa aku convo dulu la...duk merungut sesama member.....blja penat2 3 tahun tapi apa yang dapat cuma sehelai kertas je(sijil)....hehehehe...

skang nie aku nampak budak2 ambik jubah convo...aku plak rasa cam tak sabar nak abiskan master nie...nak convo cam diarang gak....tapi sabar mien...anda masih ada masa selama setahun lagi....sila berusaha dengan jaya nye tuk mencapai kejayaan tersebut k...hehehehe.....hope semuanya berjalan dengan lancar dan sempurna......

korang nak tengok tak pic aku masa convo dulu...hehehehe.......


member rapat ku...si kecik

dengan adik kesayanganku...siti nordiana

berangan kat taman sahabat

baru kuar dari dewan


No comments: