Oct 18, 2011

Nisa??? dia Rakan saya la....


salam..
hai semua...
bz ke?
beberapa hari yang lepas aku, k.feroza, amar n syam telah mengahantar seorang rakan kami Khairunnisa Osman ke Airport......dia nak balik Kl...tak tau bila dia balik cni semula bulan berapa...lau tak bulan depan...bulan 12 la dia balik....ermmmmm.....apa yang membuat kan aku rasa nak cerita pasal nie erk....myb sebab bila dia balik sini nanti dia dah tak sama cam dulu...dia dah tukar gelaran CIK dia ke gelaran PUAN...ermmmmm....tahniah Areyoon....moga berkekalan hingga ke akhirnya n dirahmati allah.....

Skang nie aku ade ckit rasa sedih...tak tau dapat balik or tak masa areyoon kawin nnt......sbb kene pi conference kat UMS, sabah....walaubagaimanapun...lau tak dapat pi aku tetap doakan kalian...hope areyoon tak kecik ati....hehehehe.....jumpe nnt di UNIMAS...kan kite satu umah.....hehehe......


lastly,

selamat menempuhi fasa baru dalam hidup anda Areyoon


pic terakhir aku n areyoon masa dia bergelar cik...hehehehe...pasni Puan lak


k.oja......makan aiskrim lak dia

cik areyoon....

selamat sampai di kl dah....


No comments: