Oct 25, 2011

CONVOCATION UNIMAS KE 15


hai semua....
salam...bt pe tu....selamat pagi k.....
minggu lepas aku sebuk ngan majlis convo kat UNIMAS nie....
cam aku lak yang nak convo (sbb aku convo degree tahun 2009)....hehehhee....
yang pasti aku pun tak tau apa yang aku sebukkan sgt....
tiap2 ari g tapak pesta convo...beli makanan la kan no.1....
pastu sebuk plak jaga pameran INDI....n sebuk lak ngan convo si Faiz yang aku dah anggap cam adik aku sendir....n yang terbaiknya adalah Konsert Bunkface...hehehehe.....
k.feroza pun cam ye2 je nak pi konsert tu...ingatkan kan suka gile ngan bunkfaca...tapi upenye suka gila tengok muka si sam tu...iyo...satu lagu bunkface pun dia tak tau daaaaa.......huhuuuuuuu..muka k.feroza wusyuk je tengok si sam tu...nasib la kan...hehehehe....
apa2 pun...kali nie UNIMAS BERBANGGA kerana kali pertama dapat menggunakan dewan baru (deTAR).....dapat gak la aku merasa duk dalam detar masa tengok si faiz convo ari sabtu tu....mmg terbaik la...mmg tak sabar aku nak convo tahun depan...pakai jubah wane pink lagi...hehehheeeeee...i like.....aktiviti yang ade kat pesta convo UNIMAS kali nie pun ok la jika nak dibandingkan dengan tahun lepas..myb sebb buat kat tempat baru kot...yang bestnye UNIMAS dah pecahkan rekod pantun tanpa henti selama 88 jam kat Malaysia Book of Records.....caya laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....



lastly,

tahniah diucapkan pada semua rakan2 dan junior yang telah berjaya menamatkan pengajian masing2 k.....selamat menjalani fasa kehidupan yang seterusnya,........





sam bunkface

with faiz...

faiz n tuan shaifuddin

me n angry bird

bunga raya dapat tempat ke dua tuk malam citrawana...
hoyeeeeeeeeeeee

me n amy...

k.feroza sebuk pilih gelang...

me n maya.....
me in the concert....


sekian,
wassalam..



No comments: