Jan 22, 2009

SAPE UTANG BUKU KAT CAIS....


aku nie bukan la rajin sgt pun.....
pi cais pun taim susah ati je......
maklum la nak buat pta je aku pi sana...hahahahha....
tapi akibat aku tak pi cais la...banyak utang aku ngan cais tu....
cais nnt aku bayar utang aku yang berlambak tu k........
hehehhehehe......

tunggu zie pulang buku kat cais.....menanti dengan penuh kesabaran....hahahhahaha..................

itu dia zi dengan penuh semangat selepas memulang kan buku .....(tq zie kerana pulangkan buku tuk mien.....)


-cais aku berjanji akan membayar segala hutang ku sebanyak RM40.40 tu k.....jangn risau k......hehehhehe.....tu la...ari tu aku nak bayr tak de orang kat kaunter.......

2 comments:

pal7 said...

cais tu pusat sumber sekolah mien ker???

lain mcm jek bunyik dia..hehe

amiena said...

cais tu perpustakaan la pal7