Jan 22, 2009

FIRST CLASS WARISAN N BUDAYA

salam.....
jgn tak caya semue....
aku lah penchente warisan n budaya kite k....
oleh sebab tu...aku ngan bangga nye sem nie telah memilih tuk ambik suject warisan n budaya....
hehehheeeeee...................
best rupenye belajar warisan nie....
ala2 belajar sejarah gitu.....
ag pun lecture nye madam ana best leeeerrrr.....
seronok je belajo ngn dia..........


tapi tempat belajo nye tu yang aku tak tahannn...........
sejuk tahap gaban....
cm la aku blaja kat UK.....
natijah nye belajo kat UNIMAS je.....
dah pakai baju tebal2 pun sejuk ag...........
sampai pink segala my kuku tau...
masuk 2 jam kat dalam tu aku dah tak boleh nak menulis ag dah......
duk saje je dengo je la dalam tu........
hehehhehehe.....

wslm....
caucicau.....


2 comments:

pal7 said...

kite sokong warisan budaya kite...

*lain kali bwk skali ngn selimut toto tilam bantal bucuk lam kelas..sejuk2 sedap tdo pe??..hehe

amiena said...

tau tak pe....
nak bawa tilam n katil sekali tau sebeno nye....
wakakaka