Jan 21, 2009

AKU DAH SELAMAT DI PRA-CIPTA KAN...

today,21 january 2009, Aminah binti abd karim, design techology of animation,unimas. adalah dengan ini budak yang bernama aminah ini telah selamat di PRA-CIPTA kan tepat pukul 2.50 pm tadi.......ape kah yang seterusnya berlalu.....sebelum tu...bagi sesape yang tak tau cipta tu ape maka cik aminah akan menerangkan nye terlebih dulu k....


CIPTA = CETUSAN PELAJAR TAHUN AKHIR. INI BERMAKSUD.....SEMUA FINAL YEAR PROJECT AKAN DIPAMERKAN. berbalik kepada cerita asal kite tadi k........aminah telah menyangkakan bahawa beliau akan menjadi student pertama membuat presentation......tapi sangkaan nya sgt lah meleset....beliau merupakan student yang ke5 membuat presentation...neves nye tahap gaban ooooo....ape tak nye...malam tadi syok je dia tengok tv segala sambil makan2 n kemudian terus tido memeluk fifi.....tak baca langsung thesis tu ( ala2 terror la plak).


so aminah pun masuk kedalam bilik tu dengan kepala yang kosong....bagi tau nama, tajuk n ape2 ntah aminah nie mengarut......pastu tunjuk la palak video JOURNEY AT MALAGA aku tu...... pastu terus lecture2 bagi komen.....ok la tak la aku kene hentam n kene tembah.....banyak sokongan yang aku dapat....ade yang suh tambah scene...betul kan charector ckit.....n ade la beberapa yang lain...selepas keluar makan kurang la neves aku nie.............terus saja aku kuar na mengambil pic segala...maklum la dah abis katakan....hehehheheee.....


To a.long......tq bebanyak coz support me k...jangn lupe belanje makan n hadiah tau...hehehe....

sekian....
wasalam....
caucicau....


9pic akan di upload kemudian...baru je abis present nie....terus tulis bolg...hehehheeeee...)

2 comments:

pal7 said...

wah..seronok la da abes prezent ek..
mari menyelebret dengan berbelanja kwn2..especially pal ye..

http://mienkarim.blogspot.com/ said...

eleh...tak abis lagi la....
minggu depan kene present kat seminar lak.....ape kata pal yang belanje mien nnt....wakakaka