Oct 17, 2008

makanan mahal pernah aku makan dlm UNIMAS nie ( wani)

semalam aku bt jahat.....tak la jahat sangt...nakal je...ponteng kelas dr....bukan aku sengaja....tapi perasaan malas 2 yang jahat...aku baik je...kebetulan time 2 ade seorg kawan yang baik hati menghasut aku ( zie...mien tak mau bocorkan rahsia nie sebenarnye...[aku terpaksa])...kemudian aku pun wat keje kat lab nie....sambil menunggu kawan ku yang tak siap wat asst n presentation tuk petang.....(zie tinggal mien lama tau.....takut duk lab sorang2....hahahahahahha


SELEPAS 1 JAM.... zie datang dgn perasaan gembira...(org dah siap keje kan......[leh la zie present petang nie])

zie : mien zie lapar la.....jom makan...mien : mien ok je....zie : kite makan kat RHB erk.....
mien : klu nampak doctor cm ne?
zie : tak pe je….jom la….kite ajak kak nor n wani sekali k….

aku pun mengangguk ( tak malu....dah la ponteng kelas.....makan laju plak 2) adoi....hampir kantoi ngn dr la....(dr, nampak aku.....[zie wat muka slamber je])
sori doc….perasaan malas nie yang salah…bukan I tau…
so u leh marah malas 2…tapi bukan I tau….

Kemudian menuju ke tempat kejadian bertemulah
kami dengan kak nor n wani....maka kami pun pergi ketempat kejadian.....(bukan tempat pembunuhan ye......ala...cafe sebelah RHB bank 2.....)korang tau ke kat mana 2????????









kak nor : jemu lah makan makanan mahal ari2...ari nie nak makan makanan miskin plak....
[ klu nie la makanan org miskin...org sgt miskin makan ape erk?]
(kak nor 2 bukan makanan org miskin la....

wani nie aku nak bagi tau ko....tak de muka ajim la kat dalam 2...tak yah la ko tenung2...makan je la.....
[zie tak leh makan....tu kan zi nye la...kak nor nye tau]

kak nor : mana makanan mewah korang 2.....aku dah nak dekat abis makan dah nie....
[nape muka teruk cm 2 sekali ye]



wani, ju na zi....tolong jgn jeles ye....
( ku tuju kpd ju : percaya la....kami tiada hubungan ape2.....hahahahahahahaaaa)



wani : mien nie la makanan paling mahal yang aku penah makan kat UNIMAS nie.....
( dah menjadi title)



ade ke patut makanan aku paling lambat sampai.....




zie : dua kali pi cni...baru dapat makan honey chicken set kan mien....cian kat zi...
[wani jgn minta erk]







abis dah dibalun.....lapar tul lah

No comments: