Oct 15, 2008

sambungan hari memalukan tuk wani ( hari ray ke-12)

di sini aku nak sambung cite pasal ari tu...
tak abis ag cite la......
aku mula dari awal hingga lah di tempat kejadian erk....
cm nie...pada ari raya ke 10 zi telah mengajak ku pergi beraya dirumah dr.manusia n eddy ( time 2 aku tak tau nak pi umah eddy)...
maka aku pun bersetuju....
oleh kerana aku di landa masalah...maka aku memohon keizinan untuk tidak mengikut rambongan beraya tersebut ( ahli rombongn beraya : mien,zi,kaknor n wani).
namum begitu setelah mereka menolak rayuaan ku....maka aku pun pi jua.......



HARI KEJADIAN....

aku dah siap awal pagi ag...tak sabar nak pi raya umah dr.manusia (zi punye bakal.............[sila isi tempat kosong])...kul 9 lebih kak nor pun ambik aku......sesampainye di sukma kami menunggu eddy untuk dia membawa kami ke umah nye......
sampai di umah eddy kelihatan eddy lebih malu dari kami ( maklum la kami peramah).....tiba lah masa yng dinnt2 kan...sebelum beredar dari umah......wani telah dengn tidak disengajakan mengmecahkan penutup balang kuih raya(TIME NIE LA WANI MALU)....dia telah berjanji tuk tidak memegang barangan kaca lagi semasa di rumah dr.manusi......

kemudian kami pun menuju ke umah dr. manusia.....


kelihatan kaknor tidak perasan ape yang berlaku ye......



wani malu tersipu2......[wani.....aku tau ko tak leh terima kenyataan ape yang telah berlaku kan....]


abang polis nie bahan bukti wani erk......

zi suh aku menipu...[nie kat london tau]
[ sape paling cute nie] aku la....sape ag kan....................


sushi king....[zi tak cukup kenyang makan laksa penang kat umah dr.manusia]


[adoi.....sedap la.......]kak nor jangan minta ckit k......




















1 comment:

syfazidawaty said...

huhuhuhu..malu tul la wani ni...x penah lagi dlm rekod zie bwk org g braye then pecahkan balang biskut..aduhhh...wani...wani memang best!nasib baik kat umah doktor x wat perangai..huhuhu...