Oct 17, 2008

photografi C.I.P.T.A

Pas abis kelas prof. k…(16/10/2008)
Aku ngan zi pun balik ke umah untuk tukar baju….ala….tuk photografi CIPTA….
( nak lawa ckit la)….
[sebenarnye tak abis ag kelas 2…..dah prof. kuar…
maka semua orang pun bertempiaran balik la….)


Memang banyak tul la masaalah masa nak ambik pic nie…
Best2 je aku kuar umah nak isi minyak motor….maka berduyun2 la ujan turun…(aku bukan ape…malu la duk kat petronas nie…)
Lama doi aku tunggu ujan berenti nangis…..
Dia nangis ala-ala suam2 kuku aku pun pi amik zie….


TEMPAT KEJADIAN


Aku ngan zie pun syok sendiri mengambil pic kami yang cute nie….





( zie malu la....jgn la ambik pic mien) hahahahaha
kenny : bila dia tangkap pic u dunia jadi gelap la mien
(betul ckap kenny 2...tengok ah flash nye....besar maut)

( zie malu la.....jgn ambik pic zi nie....plz....plz....)
hampeh la zi nie



ala2 model gitu......








1 comment:

syfazidawaty said...

mien, apesal muke zie kat dlm pic tu mcm xnak je senyum?mien pakse zie amik pic tu ek?jaat ye aminah abd karim ni..