Oct 15, 2008

sehari dalm ke BZ_an bersama ku....

aku cute sebenarnye.....tapi masa nie aku keletihan....

ari nie kite m'bincngk' tentang kebz_an yg berlaku di dalam idup ku se arian k.......
seperti ari yang sebelumnye.....
aku bersama rakan2 yang lain idup dalam kebz_an PTA......
didalam bilik yang separuh gelap (lab animation 2).......
disini....bermula lah kisah ku.......
lab umah pertama yang ku cintai...
I LUV U LAB...
muahhhh....
muahhhh....
muahhhh....




dengan bukti yang terserlah telah menampakkan bahawasanye aku nie rajin kan.....
cuba tengok 2......

Editing ag......cari maklumat kat internet ag....

ha 2......

note harta intelek ag.....

sape nak jawap 2......

anak sape la yang terlampau rajin nie....

(zi,kak nor n wani.....plz la jgn kecewa dengan kerajinanku ini k......)

tq byak2....







zi mula memikirkan untuk masuk kedalam jln di borneoland.....(perlu kah aku meng Scale kan badan zi yang memang dah...................[sila isikan tempat kosong tersebut])......[zi jgn marah mien k.....]








aku yang saje je nak menyemak kat borneoland [ Zie.....tolong la...mien tak mau scale kan badan la....jgn paksa leh takkkkk..............






dengar nie ape mien nak bagi tau......pasni jgan nk tanye2 ag k......{tak tau la ape yang aku ckap ngan zi nie.....aku rasa zi pun pening dengar...}







bincang jgn tak bincang




1 comment:

syfazidawaty said...

oitz...nak jugak menyemak kat borneoland zie tu..mane die journey of malaga mien?mane pablo picasso?borneoland zie gak enterframe kat cni..x ske la publisiti murahan ni..hahahahaah..jaat x?kak no aja.. (kak no jgn anok mek..)