Oct 23, 2008

MerDeKa KaH Aku?????

BERITA TERKINI......

HARI INI DALAM SEJARAH...


unimas,23/10/2008- maka...pada hari ini terciptalah satu sejarah dalam hidup insan2 design tecnology . apa yang berlaku pada hari ini? adakah peperangan sesama sendiri?adakah serang hendap akan berlaku.....disini...saya...aminah abd karim akan merungkai segala-galanya......


begini lah ceritanya...

sejak aku tak update bolg nie....maka aku dalam keadaan bz membuat thesis n final project.....
mengapa kene bz? adakah aku buat2 bz?atau aku beli je bz 2? jawapannya disini....
aku semangat wat benda tu semua sebab aku ade present final pra-CIPTA pada pagi tadi...


ape yang berlaku seterusnya?


macam2 berlaku pada hari sebelum kejadian tadi.....

contoh kejadian yang sangat tragis :

1- bila render work...adoi...lama gile dia nak running..
2- tak sempat nak menjamu selera ( cafe depan tasik jadi tumpuan bila kala malam)- aku n zi....sambil melihat kau2...(klu bernasib baik)
3- memasing dah tak berapa nak betul bila bertutur
4- lab jadi tumpuan bila kala malam hari
5- ade je yang tak kene...
6- lab sejuk sangat....

dan kesimpulannya byk ag la...


sehari sebelum kejadian....

begini yang berlaku :

1- tak siap render ag.
2- edit pun sama
3- erm...dalam lab kalang kabut luar biasa...
4- malam ari ade beberapa mmber tak siap render ag...
5- aku ter render zi nye keje...( malang nasib aku-nape tak render keje sendiri)
6- bila nak balik ujan ( basah kuyup aku balik kenanga 2 )
7- sampaI umah lapar...( makanan tak de plak 2)
8- cian ngan farah...(tapi tak pe...dah ok dah pun dianye animatic pagi 2)
9- ade beberapa aksi perselisihan yang berlaku
10- ade mmber abis minyak ngah malam

dan banyak ag laaaa......


pada hari kejadi.....


aku dah penat la nak taip....
sambung nnt je lah erk.....
kat lab nie..
jap ag En. Azaini nak jupe pula.....


k...
bye-bye..
tata...
titu..
huhuhuhuhu...

No comments: