Oct 24, 2008

MerDeKa KaH Aku????? episod 4 (pic sahaja)

berikut ade lah sedikit sebanyak gambaran yang berlalu sebelum PRA CIPTA...
situasi yang agak menggemparkan n menyeronokkan ye.....
SILA AMBIL PERHATIAN !!!!!!!!!!!
helmet yang sentiasa berkawan baik
( helmet nie tunggu ujan berenti...tak sabar nak balik kolej)


kaki nie penat tau...ari2 turun naik lab......

u-tech......penyelamat storyboard zi....
(sori zi...mien bangun lamat ckit ari 2)



pas gi u-tech...kitarang kelaparan....so pi lah nono tuk makan...( tengok....atas nasihat...zie abis kan bubur dia 2 la.....cm tak caya je)



aku nye mee kolok...tak yah cakap la...memang abis




panel aku n storyboard aku bergambar bersama2 panel zi
(zi mana storyboard ko.....tak siap ag ke? hahahahhahahaaa)





aku bersama panel n storyboard ku......muah...syg la kt korang....
( nasib baik tak dijadikan bahan koyak mengoyak n patah mematah serta pencontengan pada hari kejadian....)





my storyboard....cm nak bawa balik je...nak wat tido...hahahahhaaaa....
(kak nor tq ya sbb tolong print kan my panel n storyboard)
[jasa mu ku kenang lah]


su nape 2.....kalang kabut aku tengok....si farah blur je tu tengok ko



dah2 la 2 zi...pi naik atas la...animatic tak siap ag 2.....

mien nye yang hujung sekali tau....korang nampak kan......




pemeriksaan terakhir pada panel ( perhati ag....ne tau ade salah ke...ape ke....)



ape ag yang tak betul nie mien....tolong la...cukup2 la...naik atas la buat editing


1 comment:

Sy Fazidawaty said...

waaa..ade jugak panel zie kat dalam ni...
yg penting panel z x overshadow dgnn panel mien ye..
huuhuhuhuh....