Oct 27, 2008

Ape Itu PoHon MaS !!!!!!!!!

HAI....



kite berjumpe sekali lagi nampaknye.....
ape itu pohon mas?
pohon mas merupakan sebatang pokok yang hidup subur didalam UNIMAS......
warna pokok tersebut mesti lah kuning keperang2 perangan kan....nama pun pohon mas kan......
selain itu...daun2 di pohon mas tersebut boleh digadaikan untuk mendapatkan hasil yang lumayan........



SEMUA INI BENAR BELAKA....(tolong la jgn percaya!!!)-[bohong belaka]


Sebenarnye...
pohon mas merupekan cafe yang terletak bersebelahan dengan RHB bank UNIMAS 2....



skang nie...nape pula aku kene bercerita pahan pohon mas 2?
ape kene mengena dia dalam hidup ku?
adakah dia penyumbang makanan bagi ku?



ari 2....
selepas abis kelas n kelaparan yang teramat sgt.....
aku ngn zie dengan penuh semangat nye menuju ke pohon mas utk memenuhkan perut....
kami pun memesan honey chicken rice.....[dengan harapan cepat la sampai]

namun harapan tinggal harapan.......
semuanye hancur berkecai....
dekat sejam tunggu makanan pun tak sampai ag....
dah la dalam kepala otak ni asyik pikir pasal final project....
hampeh punye pohon mas...
smpai ati ko wat kami menderita cm nie sekali ye....
lapar gile doi....

sementara tunggu honey chicken rice tu sampai sempat aku order kentang goreng ag....
amat menyadiskan ye.....
tolong la....
malu kat orang.....[kenape plak nak malu kat org nie?keliru aku lah]


lastly minta je honey chicken rice....dapat nye ntah la malas nak bagi tau.....[zi...tolong bagi tau ape yang kite dapat]...................







bersemangat tunggu honey chicken rice datang......

zie: mien zi tak sabar la nak makan......


walaupun dah 37minit77saat....aku masih setia menanti ketibaan makanan....


nie no tuk honey chicken rice.......




tadi satu....skang 2 lak....aku n zi tak mampu membendung kelaparan
lalu order kentang goreng plak....hahahhahaha



akhir nye sampai gak.....
ok aku makan dulu erk....
bye...
bye...












No comments: