Nov 21, 2011

Baju ConVo????


salam Semua.....
buat pe je la korang di pagi isnin nie...
aku baru je abis siapkan paper conferance kat UMS bulan depan.....

skang nie tetiba je aku rasa berdebar2 semacam je....
terpikir dalam kepala otak nie.....sempat tak aku siapkan tesis aku ni awal bulan depan...bukan pe....ari tu masa besday aku. my supervisor dah siap bagi hadiah besday kain sari ag...siap suh aku buat baju tuk pakai masa convo taun depan...peh sentap rasa diri nie....cam nak pitam je kat c2.....hehehehe......hope aku leh la abiskan tesis aku kan...lau tak...mati aku.....lalalala...


so.....

mulai skang aku kene rajin gile nak mampus buat animasi nie...
kiranya azam sempena besday aku la kononnye....
aduhhhhhhhhhhh..........................

pening kepala makcik ooooooooooooooooooo

kain nie nak buat baju apa erk....
jgn cakap aku lilit2 buat sari je k....lalalallaa




sekian.....


2 comments:

m e l l o w said...

you..
uat jumpsuit..
smart dowh...:)
gowjez di ary konvo nnt..
<3

amiena said...

hahahahhaaaa.....