Nov 17, 2011

Sapa yang first wujudkan angka


salam....
hai semua...
sengal je petang nie tau.....
kat luar postgrade nie mendung2 malu je....
huhuhuuuuu...
duk menghitung masa nie....dah tak lama ag dah nie...tinggal 8 jam je ag...peh...berdebar siot...kalah org nak angkat nikah nie.....wakakakkaa.....apa yang aku duk berdebar sgt nie kan...hehehe....
besday aku la.....peh...berdebar2 rasa jiwa ku.....


patut la skng nie selalu je sentap....upenye umor dah nak meningkat ag ke satu angka....agak2 napa lah ada wujudnye angka dalam dunia nie kan....hehehehe.....lau tak de angka....takde la aku berdebar2 nak menunggu tengah malam nie...lalalala....(org yang tak rela digelar adartu katakan)hehehehe....

betula apa...hampir 70% kawan2 aku semua dah kawin la, nak kawin la, nak tunangla, nak dapat anak la....n ade gak yang dah berdiret2 anak...wahuhuuuu...aku lah...setakat nie...apa pun tarak..wakakaka....bab keje lak...90% kawan2 aku semua dah keje...aku lak? still study ag ( tak pe la...dah penah keje 1 taun past convo degree dulu)....

apa2 paun aku redha....aku tau allah mesti berikan yang terbaik tuk hambanye kan...so KITE ENJOY!!!!!!!(er...enjoy ke????)lalalalala...enjoy la kot kan........
apa2 pun angka 26 nie aku akan buat yang terbaik tuk diri aku sendiri......n agar sepanjang aku memegang angka itu segala tugas ku dipermudahkan....amin.......

muka tak redha ngan angka...hahahaha



4 comments:

m e l l o w said...

da tue upenyer dyer..
eh! bler nak kawin??
i nak jadi flower girl u owkey..
<3 <3 <3
hepy belated bufday..
mwargh2...

amiena said...

gedik je la......
lalalalalaaaa

m e l l o w said...

eley...
nak book nie..
nak jugak jd flower girl u..

amiena said...

hahahahaaaa....sengal je la...bikin malu makcik...wakakakaaaa