Mar 5, 2009

JAMBATAN CHENTA......


salam...
dah berapa lama agk nye aku duk kat unimas nie erk...
zie leh bagi tau mien ke?
tak pun...k.nor ke....k. wani ke....abg ajim ke ....n sape2 je ah....
huhuhuhuhuuuu...
berapa taun k.wani????
ape?
tak dengar la!!!!....kuat ckit la ckap tu...
HAMPIR 3 TAUN LA ( suara k.wani sambil terjerit2....ape lah..tak sopan tul la....)


dah nak 2 taun duk kat UNIMAs nie...tapi aku tak penah pi jambatan chenta ( lecture FSS yang bagi nama nie...aku ikut je la...lalala....)kat depan fakulti nie....myb sebab aku tak penah berchenta...so tak de la aku pi jambatan chenta nie..klu aku berchenta kemungkinan besar aku pun pi dating kat jambatan chenta nie gak....hahahha...nampak nye dah terlambat tuk berchenta segala kat unimas nie...wakakaka.....first time pi sana semalam...puohhhhhh....best gak ah ........ala2 teruja je gitu.....k.wani leh gayat segala sebab jambatan tu ala2 jambatan gantung...so ade goyang2 ckit la....ala2 pening pala gitu......malam i nak tulis lebih2 u all tengok je la pic2 keterujaan kitarang nie k.....




sekian,
wassalam...
caucicau...

10 comments:

Faizal n Fashitah said...

Wow...UNIMAS ada Jambatan cinta. Baru laa I prasan. Anyway, I tak penah masuk lagi UNIMAS.. but tringin nak ronda-ronda kat dalam. Ermm tunggu balik kch nanti je la ehek. Erkk orang luar bleh masuk ke? :|

http://mienkarim.blogspot.com/ said...

audio- boleh je masuk..merayu2 ala2 memujuk awek...mesti pakgaurd bg masuk nye...he3

*wink wink* said...

wawawa..entry same..memang sehati sejiwa.. =)

pal7 said...

kalo g sini leh dpt jodoh x ??..lalala

http://mienkarim.blogspot.com/ said...

zie- tau tak pe...sehati sejiwa tahap gaban la kite nie....

pal7- tak de makne nye dapat jodoh....klu dapat jodoh pi jambatan tu....lama dah mien nie ade bf tau pal.....

Khairul Onggon said...

saya pun tak pernah gi UNIMAS... hehe..

oon said...

untung kitak org dpt merasa jambatan cinta segala. kamek org dolok, kat unimas lamak, titian kayu seadanya jak huhuhu

http://mienkarim.blogspot.com/ said...

khairul onggon- harus lah pi jumpe pak guard utk masuk unimas....pi singgah jambatan chenta segala......leh jeles kan oon yang jauh disana.......hahahhaaaa....


oon- kepada abang senior ( muka penuh serius ).....unimas lama masih diingat sbb mien duk kat kolej lama maaaa.....unimas baru nie tempat persinggahan je...wakakaka...balik kuching kelak pi la unimas ari2..wakakaka

izuan said...

ooo JABATAN CINTA yer..klau aku jmpe org brcouple kt ctu aku pangil JABATAN AGAMA.hahaha...

http://mienkarim.blogspot.com/ said...

izuan- ko mmg putera lindungan kaabah la wan (ayat bro oon)