Feb 12, 2009

My WIsH




dok wish ape segala nie mien......
wish sempena VELlAnTinE DaY ke?
sempena ari nie kuar filem GENG ke?
sempena Semalam ada latihan kebakaran kat kolej bunga raya ke?(nampaknye semalam ade org ckap zie turun bawah kul 1 pagi pakai suar jean segala.....jaga imej diri diwaktu malam ke?...kalah safuan cantekk tau zie....tapi nak tanye gak ngan zie nie...miss safuan cantekk tu wat pe je kat bunga raya tu...merempat lagi ke?byk tuk tempat dia merempat kan...wakakkakaaka....)


ha kan aku dah melalut segala nie.....
kite kat cite pasal aku nye wish tadi....
sebenonye aku harap dapat siapka all animation nie dalam ujung bulan nie.......
so....aku pun nak start jadi rajin segala....
dengan kengkononnye semangat yang waja dan segalanye lah......
KORANG DOAKAN LAH AKU DAPAT SIAPKAN ANIMATION NIE UJUNG BULAN NIE K......
huhuhuhuuuuu......


aku pun tak tau la nape aku malas sgt skang nie...tadi sejak semalam aku nye tahap rajin telah naik kepada 0.20%.....so better la kan dari aku tak de rasa rajin di dalam jiwa....hahahhaaaa....hope today tahap kerajinan akan naik kepada 1 %....atas dorongan sesape je nak bagi k...wakakakkaaaaa.....(hope sgt klu dia dapat bagi dorongan...tapi hampeh je.....bukan dorongan.......hampeh n segalanye lah...hehehheheeeee...-tau ke sape dia tu.....rahsia tau....-)



so malam tadi aku dah skecth ape yang patut...hope dapat la siapkan segala skecth nie petang nie...jadi tak de la aku nie duk pegang artline memanjang je....nak gak duk depan pc nie..menambah kan power cermin mata nie segala....hahahhahaaaaa.....


aku pun pun tak tau ape yang aku lalutkan memanjang nie...aku just nak cakap...

I WISH ALL MY ANIMATION FINISH BEFORE NEXT MONTH.....

heheheheheheeee....tu je.....


k lah...
caucicau...
wasalam......

5 comments:

Faizal n Fashitah said...

Salam!
Nice to meet you! tak sangka u ni animation designer. Keep up the good work and I dah link blog u ni XD

apisz said...

wah..animation designer rupanya..bagus2..nak belajar leh?

(^_^)

pal7 said...

moga2 wish cim mien tercapai yek..

http://mienkarim.blogspot.com/ said...

to Audio...tq sbb dah link my blog....heheheheee....selamat bertandang segala....

to apisz....tau apisz ag bijak...malu lah nak ajar segala....hahahhaaaaa....

to Pal7.....ape kata pal tolong sapkan sekali my work nie...ag best kan....heheheheeee

Izyan Nadirah said...

wah menariknyeh wat animation! =)