Feb 16, 2009

FAMILY DAY ANIMATION


salam...
adoi...sakit nye badan aku....
myb sebab semalam main kejar2 kot...hahahahahha....
semalam ade FAMILY DAY animation ah.......
kiranya family day ke 3 lah wat kali nie......
sejak penubuhan animation kat dalam UNIMAS nie(3 taun lepas la)......


tapi pagi tu aku n zie semangt nak wat keje kat lab dulu sebelum pi family day....
byk lak benda tragis berlaku pagi tu...bangun pagi terlewat plak tu...pastu tengok motorsikal tayar belakang leh pancit segala lagi.....terpaksa la bawa motor pi bengkel segala.....n kemudian nak pi isi minyak stesen minyak lak tak leh guna kat ctu...terpaksa la pi stesen yang jauh...nasib baik sampai...klu tak...satu hal aku nak pi sorong motor tu.....dah isi minyk ambik zie kat bunga raya....pastu semangt la nie nak pi lab......sampai kat lab....ermmmmmm...tak buka plak....aduh...zie pun pi ah call nazir......ape!!!!!!!!! ade orang curi borang tempat lab.....hampeh tul.......luntur dah semangat nak wat keje semalam....terus menuju k eumah aku n pi tengok tv segala sementara tunggu family day petang tu........


gi family day kul 2 lebih gitu...jiwa nie dah bergelora je nie....tak sabar nak tunggu si farah hentam bebudak junior tahun satu....padan muka diarang....sape suh tak ambik tanda tangan aku...wakakakakakakakaaaaa.......


cam biasa la....aktiviti sukaneka memang wajib adela kan....seronok la jugak....ok la....cuma tak teratur ckit....makan kuih...nasi ayam ag...lastly dapat hadiah....pastu kitrang plak bagi hadiah kat bebudak tu...mari kite simbah belon air kat diarang.....hahahahhaaa....gumbira n girang ati ku ini.......selepas melihat farah membebel kat diarang...cuma tak cukup kau je lah.....hehehehheheee



tapi pda eseluruhan aktiviti semlam tu ok je aku rasakan....tapi klu bleh windu nak wat family day cam 2 taun sebelum nie....hehehheheeee.......


zie slah tema...white n black la zie...asal ade yellow tu....huhuhuhuu

zul saje je nak kene kan aku n mar.....tak pasal2 kene dende segala..


tunggu giliran nak kene dende segala nie...heheheheheee...


susasana time rehat kan diri...sambil makan karipap yang enak n lazat gitu...


tengok tu..pegang gitar nak nyanyi lagu minta maaf sebab tk minta tanda tangan la tu.....

sebelum majlis menyimbah air....huhuhuuuuuu...


k la...
wassalam....
caucicau......

2 comments:

pal7 said...

family day ni untuk orientasi pelajar ker??..mien suke buli junior ek??..

amiena said...

bukan tu orientasi.....tuk suka2 je.....padan la muka diarang...taip susah terhegeh2...time senang?????hampeh....rasakan.......