Feb 11, 2009

KoNsert.....WanI Nye PAsAL.....

saje je sebagai intro nak letak muka aku yang serabut tahap cipan nie...macam2 kene pikir....ketawa luaran katakan...hahahhaha.......
(mien bila didalam lab)






ade Konsert la......
mari kawan2....makcik cleanner.....pakcik2....serta yang lain2 turut serta kite meramaikan konsert kat depan galeri FSGK.......
harus kite menyokong mereka yang membuat konsert tu k....wakakakaka........


Wani call zie... :

wani : zie kat mana?
zie : kat fakulti la...
wani : jom pi tengok konsert.......
zie : ok.....wani kat mana ?
wani : kat depan galeri...bawa mien sekali k....
zie : ok....


( bunyi nye cam gah je kan konsert yang diadakan......adakah konsert ini akan mengalahkan konsert kump hujan yang diadakan di PlANET HOLL.....kite akan saksikan nye nnt k.....wakakaka)

maka aku n zie pun berduyun2 la pi depan galeri nak tengok konsert......

cik pengerusi majlis : konsert kite akan diadakan 3 minit lagi....


maka aku n zie seta wani pun buat muka ngan penuh teruja.....tak sabar nak dengo org nanyi segala katakan...(budak taun 2 muzik yang wat konsert tuk today)....kami pun mulalah mendengar lagu2 yang didendangkan ddlm konsep tersebut....aku no komen lah pasal konsert tu...tapi si wani kata best...aku pun tk tau la mana letak best nye konsert tu dimata wani....biasa la mata orang tua kan...kurang normal la ckit mata tu kan...opsss......hahahhaha...(jgn marah tau wani...nnt kene jual...sape susah...ajim gak....wakakaka....)......


nasib baik ajim datang cepat tadi .....klu tak mesti kitarang kene teman si wani nie tengok konsert sampai abisa kan....wakakaka....tq penyelamat negara bro ajim....tak berapa nak sayang ko lah erk....wakakaka.....

maka di penghujung cerita ini ialah kitarang tak abis pun tengok konsert tu...pas 3 lagu kami pun angkat kaki n angkat segala2nye dari tapak konsert tersebut....wakakaka...so moral nye korang tau sendiri kan.....tu dia vokalis kite menyanyikan lagu matahari k....huhuhuuuuuu.....


klu muka wani n zie dah serius cam nie kan...korang rasa best tak konsert tu....


ini pula vokalis hanafi k......redung2kan n selamat beramal...wakakaka....



caucicau....
baibai...
wassalam

3 comments:

pal7 said...

haha..nape muke ketat jek tgok konsert??hehe..

*soh diorang lek umah wat konsert sendiri jek la..hehe..just kiddin..

amiena said...

konsert best sgt....best pun tak best cm tu la

SyFazidawaty said...

yee...best giler..na tgk lg la next week!