Jun 11, 2011

Perlawanan Akhir Piala FA : Terengganu Menang


hi semua selamat mlm...
sebenornye aku nie tak minat pun bola sepak nie.....
badminton adalah jiwaku ( aaaceeeehhh...bencik ku)
tapi leh sebab aku dengar budak blog sebelah nie dok2 jerit ( cam dah kene sawan ) aku pe ag...terhegeh2 la gak tengok bola tu...walaupun aku tak minat...tak kenal pemain bola tu n yang penting ianya buat aku ngantuk..tapi malam nie ngan semangat menjerit budak2 blog sebelah tu aku pun menggatal la gak tengok...n TERENGGANU MENANG K!!!!!!(cam aku lak anak terengganu....) Saya anak JOHOR hahaha........

so kesimpulan tuk perlawanan akhir malam nie adalah....

TERENGGANU 2 - KELANTAN 1 = TERENGGANU MENANG!!!!

Motif malam nie

kepada mereka2 yang menjerit2 kat blog sebelah...tq k...sebab jebak aku tengok BOLA SEPAK....sekian

No comments: