Jun 8, 2011

Baju Raya ?????

hi semua...
tapi my fren Zie dok tanye aku....


ZIE : mien dah wat baju tuk raya ke?
AKU: baju raya? lambat lagi la raya (blur!!!!)
ZIE : skang orang dah mula tempah baju raya.....
AKU: ok....mien serahkan semua pada ibu mien...zie dah bt baju raya ke...
ZIE : lum gak...(sambil tersengih...)


maka aku baru perasan...selama nie aku tak penah beli baju raya sendiri...semua puan ROSE(my mum) yang sediakan...lagi time aku blaja kat sarawak nie...bila aku balik pun dah nak raya...n semstinya tak terpikir nak beli baju kat cni (mahal giler harga klu beli kat cni..kan ke datangnye pun dari semenanjung)...so...sampai je kat umah dah siap dah baju raya aku....n yang pasti my mum tu mmg best...tau je citerasa kau cam ne....hehehe.....i hope this year pun my mum akak cari kan baju raya tuk aku...course serius aku tak tau nak pilih baju raya.....

my mum, dad n me.....

adakah ini baju raya aku taun nie....huhuhuhuuu



mood :
TQ IBU COURSE BELIKAN BAJU RAYA TUK AKAK SELAMA NI...

No comments: