May 29, 2011

4 JeJaKa terHAnsOme ...

hai semua....petang nie pas solat maghrib(nie awal dr semenanjung) maka aku pun terjumpe satu artikal pasal lelaki terhandsome di dunia...n mereka semua adalah org asia (so aku rasa artikel nie sebenor nye nak cite pasal jejaki terhandsome kat timur tengah n kejiranan nye kot).. korang bagi la komen masing2 ka....aku just nak bgtau korang je...aku pun malas nak memikirkan bab handsome ke tak handsome...sbb bagi aku asal sedap mata aku memandang n paham aku tu pun dah ok bgi aku...hehehe....


layan!!!!

First adalah cucu raja faisal dari Arab Saudi

Kedua adalah pelakon terkenal India.....korang kenal kan dia nie sapa

Ketiga lak adalah pelakon popular dari Pakistan..
(tapi aku tak tau nama dia)...hu3

ni lak tempat ke empat....penyanyi dari Turki lau tak silap..
(juga aku tak pasti nama dia)


Motif :

NAK TAU KOMEN RAKAN2...HANDSOME KE?



5 comments:

Nzyrahun said...

silap ni
ashraf muslim xde pon D: lol

iedaurora said...

mula mcm sama jaa, sedara kaaa??

amiena said...

Nzrahu : Ashraf muslim jauh ketinggalan kut..wakakaka.......

ieda : kot kan....betul ke jandsome?hahaha

Mohd Yusuf said...

knpa gmbr saya tak de??? hahahhaa

amiena said...

yusuf : meh bg pic ko kat aku...aku letak kat cni...wakakaka....