May 5, 2009

SEMALAMAN DI KUCHING

salam...
memasing nak kuar jenjalan segala...
aku pun nak join gak...
hehehehheeee...
kitarang gi ne erk...
mesti la gi kuching kan...takkan la pi kl lak kan....
byk lak duit nak terbang segala...
klu naik rakit ok gak kan...
huhuhuhuhuuuuu...


maka berjalan sakan la kitarang malam tu.....
tapi paling aku kecian ngan bebudak tu pabila diperkotak kasutkan oleh wani....
opssss...silap....kak wani...hehehehe....


permulaan penjelajahan..


takkan baru datang dah nak duduk segala kot.......penat ke???


tu dia...adak sape tu tiga orang tu...


tau pun korang arak membawa padah.....


tak sabar nak jalan pi Mcd


berapa banyak kali dah aku ambik gambo kat kuching2 nie....
glamor tul kuching2 tu....


bagi can la kat orang lain bergambo lak..


time tuk melantak...


amboi sedap je dia nie....


aku n wan....


asal ade aku n wan ag nie...johor sosaiti ke?


tu dia...k.wani dah nak mula memperkotak
kasut kan orng ngn teka teki dia....


dah mula dah...siap ah bebudak tu...bengang semacam je tu....

n da last......
wayang time....




ok korang...
bye...bye...
caucicau.....
wasalam.....

3 comments:

SyFazidawaty said...

apesal muke zie putih semacam je kat cni mien?
mien edit kat photoshop ke?
makseh mien!hhahaha!

pal7 said...

seronoknye dia bejalan..
xajak pal pon..hehe

ukimi_ommiey said...

perghh mlm2 yg kak wani bt teka teki tkleh pakai