Feb 25, 2009

STIKER BARU

today motor aku dah ok kembali...
so time nak tukar stiker baru la....
dengan penuh semangat aku pi tukar stiker baru nie...
penat naik tingkat 3 unit keselamatan semata2 ambik stiker yang cenonet kecik nie tau....



motor n stiker lama ku


sedih ke nak tanggalkan stike tu.....

tu dia semangat pasang stiker baru...namun kurang mahir.....maka....


wani yang meneruskan perjuangan menampal stiker 2...hahahhaha...tq ya....

wah....stiker baru ke tu mien

mana zi nye stiker unimas nie....stiker samurai je yang kelihatan...heheheheee....



sekian,
wassalam...
caucicau.....

11 comments:

SyFazidawaty said...

hohohoho!moto zie pun enterframe gak ke?cute gak eh moto zie ni..isk,kalau la zie naik moto je smalam xde la kes hampir2 kene saman ngan abg polis..huhu!

amiena said...

tau tak pe...naik le motor sajo k.....tapi tak de la kiut mana...mien nak menang gak.....mana stiker unimas yang wani katakan bergelembong segala tu...wakakakaa.....

SyFazidawaty said...

huhu..kalau naik moto,zie mesti pakai seatbelt gak..nak suruh ahfatt design jap lagi..hehe!alaa..sticker tu x penting mien..yg penting org yg bwk moto tu..hehe!

amiena said...

keji betul ayat tu....hahahaahahaaaaa

SyFazidawaty said...

keji ke?smue tu duniawi je mien..

khairul onggon said...

stiker unimas upanya... hehehe...

pal7 said...

seronot banget looohh punya stiker..haha..

*soh pakgat tuh wat kat pal satu leh??..haha

amiena said...

khairul onggon- nak gak ke stiker unimas nie?he3

pal7- bayo rm 100 dulu baru mien nak ckp ngn pakgat tu k...wakakaka..cian pal....

Audio said...

Lerr....ingatkan stiker macam autoshow ke.. rupa2 nye stiker UNIMAS hehehe...

amiena said...

audio- bangga ma......myb stiker terakhir tau...pas ni tak pakai ag stiker unimas nie...heheheheheee

FaDLi said...

uhuhuh....ingatkan sticker ape tadi...uuhuh...sticker unimas upanyaaaaa.... aku xsuke sgt letak sticket kat motorr... nanti ade bekas tempelannnn...waaaa