Feb 23, 2009

MOTOR...MOTOR...MOTOR KU.......

Dah berapa lama gak nye aku pakai motor ku tu erk....
erk...nama dalam green card je nama aku.....
tapi duit nye ayah aku nye lah kan....heheheheheeeee...

tq ayah sanggup belikan motor untuk mien......

sayang gile kat motor yang aku dah pakai 2 tahun tu.....
walaupun bukanlah motor yang mahal tahap gaban......
tapi motor tu lah yang berjasa pada ku.......


tatkala ramai student kat unimas nie berjalan kaki gi fakulti atau menunggu bas tuk gi fakulti... motor nie ah yang bawa aku gi fakulti..... rasanya aku bawa balik semenanjung la motor nie..... tapi dah dua ari aku tak naik n melihat motor ku tu.... tak sanggup aku nak melihat motor ku itu di tempat parking.... pilu daaaaaaaa................ kawan serumah ku telah menjatuhkan motor ku.... aduh.....sedih tahap gaban la.... motor yang ku syg n ku jaga macam pakwe aku
( maklum la tak de pakwe kan...hehehehe...)



tiba-tiba ditimpa musibah.........
tak suka aku melihat motor tu calar balar segala.... tak suka aku tengok motor ku tu tak lawa cam ari sebelum nye.... so aku ambik keputusan tak mau tengok motor tu n suruh house mate aku betul kan gak motor tu...klu blh aku tak mau ade calar segala......... pagi tadi aku rasa dia dah pi betulkan motor aku.....ade senang ckit ala ati aku..sebab dia nak betul kan.....so aku pun pegi kelas dengan kak.nor....tq k.nor n zie snggup ambik mien....n tengah ari ingat nak ambik motor aku kat umah...tapi...ait...asal tak de lak motor aku kat umah...mana dah dia bawa motor aku tu.....dah bawak masuk dalam gaung ke???????betul kan motor aku tu sampai 6 jam ke....so petang nnt terpaksa la zie lagi sekali anta aku balik umah ye.....(mmg baik lah zie today....)... n aku berharap petang nnt aku leh la tengok motor aku tu dah elok segala k.....n tak sabar lah nak tampal stiker unimas baru kat motor tu......huhuhuhuhuuuuuu......



rupe motor aku beberapa hari sebelum di excident kan.....nasib baik ade pic kenangan motor aku tanpa kesan calar....huhuhuhuhuu...

so kawan-kawan...moral nye disini adalah...tak de sape dah leh pakai motor kesayangan aminah abd karim nie pas nie k..sori la.......noktah.....


sekian,
caucicau,
wassalam...

12 comments:

SyFazidawaty said...

oo tedah, sian mien...nasib bait ade zie ni yg baik ati skit g amik mien yg kat ujung dunia tu.. =) smoga moto mien cepat sembuh ye..

amiena said...

hohoho....terima kasih zie...jgn la capat pasal ujung dunie tu...rasa tersentuh la...hahahhaha....

SyFazidawaty said...

laa..sensitip lak mien ni..kolej kenanga is d best la..staff kolej tu best..ahakz!

amiena said...

eles...saje nak jaga ati mien la tu...nak nangis gak...tak kire....

pal7 said...

hantek moto tuh..jaga elok2 tau..

amiena said...

nak jaga elok2 cm ne ag pal7...sudah jatuh semlam..huhuhuuuu...cedih ah....

Audio said...

Kesian moto dia. Well, apapa pun.. hopefully moto u get well soon yek? suruh dia rajin2 makan ubat tau ehek :D

amiena said...

audio-skang nak bagi motor tu byk makan vaitemin...biar sihat dan kuat..hahahaha.....

khairul onggon said...

oo tedah.. moto yg banyak jasa kena la upgrade dia jadi keta plak pas ni.. hehehe..

amiena said...

khairul onggon-.....tau tak pe.....bila la motor nie nak jadi merc....huhuhuhuhuuuuuu....

Costa Rica said...

perhhh moto ex tu...gile ganas klu amiena bawk moto ni...kalah mat rempit yang ada,,....

amiena said...

Costa Rico - semua nie salah farid n faiz.......terpaksa ikut ckap budak berdua tu.....3 org sepaysen la motor....huhuhuhuu.....