Dec 6, 2008

FEISTA RESULT BESAR2AN



perhatian!!!!!
penyalahgunaan pekataan 'pom' berleluasa di antara mien,kasmah n safuan...
mengapa perkataan pom digunakan dimana sahaja....tak kira waktu , tempat dan ketika.....
adekah ini virus computer yang berleluasa.....
adekah ini virus yang disebarkan oleh debunga...
adekah ini virus yang disebarkan oleh burung yang suka berpindah randah....

salah...
salah...
dan salah....

perkataan pom ini di asaskan oleh tajol in da geng....
namun begitu ianye diperkembangkan dan disebarkan oleh safuan (safuan^_^cantekk)...
oleh itu....
perkataan pom ini digunakan secara berleluasa...tanpa sebab musabab yang logik n berbagai lah.......


kite minum dulu

teh O ais...

makanan org belanja...




namun begitu aku bukan nak cerita panjang pasal pom ni....
aku nak cite pasal result dah kuar...
pas result kuar...
aku, kasmah dan safuan berpesta secara besar2an...
ala..ape je yang besar2an!!!!!!!!
sebenarnye cuma makan kat J&J n bagi makan ikan kat tasik unimas je (ala2 berkelah gituww) tapi ade benda best masa kitarang makan kat J&J.....
sedap2 melahap...en.ishak datang pi makan kat situ...jadi kejadiannye...dia belanja kitarang...so save la baget...(leh bagi makan ikan kenyang2...)



pilih2 mknan...........

kite bayar dulu....

bertambah banyak makanan yang di beli...
pastu kitarang pun bagi makan ikan kat tasik UNIMAS ( mari ramai2 nyanyi lagu unimas gemilang...lalallalalallalalalalalala..........)...(kitarang beli keropok....air.....n aiskim.......)sambil bersenang lenang kat tasik (makan aiskrim lagiiii....) aku ngan tak sengaja nye menumpahkan skrim didalam tasik....(sebb sebelum tu aku cmpak keropak...ikan tak timbul2....)pas cmpak aiskrim...ikan pun timbul.. ikan tu demand bagai nak gile...campak aiskrim baru nak timbul segala....ngegeh la ikan tu...nyampah tauuuuuuuuuw.....pas campak aiskrm baru nak makan keropok segala laaa....hampeh la...pastu ...ikan tu jahat la....de kepatut dia makan sedara mara sendiri(keropok ikan).....eeeee.....teruk sungguh ikan ituuuuwwww......




aiskrim (kongsi ikan ngn ikan2 yang demand bagai segala)

safuan : aku tak tau nak nk ambik pic segala (nyampah aku tau)

lampu2 di tasik.....

kasmah,aku n ikan yang deman

kecik yang poyo.....

tiga sahabat sengsara di aidiladha...

ikan makan la kawan korang nie erk...


ikan kalou...timbul lah

No comments: