Dec 23, 2013

bye 2013

Salam semua...
diam tak diam dah nak abis dah bulan 12 ni...
maka tinggal seminggu lagi nak mengahadapi 2014...
apa azam 2014?????????
mien tak de azam pun....bukan takut tak tercapai..tapi mengahrap tahun depan mien akan sentiasa memasang azam baru everyday...hehehe...
apa2 pun 2013 nie byk kenangan yang akan terus di kenang dan dihargai.
alhamdulillah 2013 nie aku dah tamatkan pembelajaran.
tinggal satu step lagi...bila agaknya nak menjayakan step yang terakhir tu????
insyaallah dengan izin nye mien akan mulakan setidak2 nye suku ke 3 tahun depan...
hope kepala nie tak tepu lagi mencari ilmu.

selain tu gak,
2013 nie aku dah start keje...
alhamdulillah ... lepas 3 minggu abis blaja aku pun dapat keje...
diam tak diam dah nak dekat setahun aku mengajar kat cni... akhirnya kannnnz
penat lelah aku perah otak n menggemukkan badan masa blaja dulu terbayar sekarang nie...hahaha


bila pikir2kan balik la kan...
untungnye mien.
dalam tahun nie semuanye berjalan dengan lancar.
syukur sgt...dan semestinya semua nie atas doa dan restu my parents
tq pada mereka semua...
kawan2 pun byk yang support mien...
best dapat kawan2 cam korang...
takkan aku lupekan korang sampai bila.


penyokong kuat n kuat bertahan dengan karenah mien...tq Dr. Fifa

sebulan yang lepas....dan 3 tahun yang lepas tak pernah terpikir untuk menyarung jubah pink ini

sahabat suka duka susah senang dan derita bersama...

KAMI

 Mereka yang dirindui sentiasa
 First time minum kopi luwak...seriously best gila bali
ni mmg super...min rindu gila bilik masa ambik master dulu...adohai

peneman merangkap adik tak berapa nak cute..hahahhaa

mereka yang selalu mendoakan saya

postgraduate room yang ohsem gile....ofis nie pun tak best cam PG Room

tido2 dalam PG Room....cam tak de umah sendiri...

dan mien yang akan terus berusaha menuju kearah yang lebih baik,...insyaallah.

No comments: