Dec 11, 2012

The Spring...akan merindui mu

salam semua... sedar tak sedar dah dua tahun kat kuching nie... memerah otak (lau otak leh dikeluarkan mmg aku dah perah..tak yah nak pikir2 sgt)...mengharungi suka duka sebagai pelajar (ceh ayat...cam ye ye je...) akhirnye..selesai sudah perjuanganku untuk setakat ini.....misi seterusnya.....CARI KERJA...hehehehe...

apa2 pun bayak kenangan terindah aku kat kuching nie...kawan2 yang ramai n research yang buatkan aku menitiskan air mata...serta jenjalan sakan kat cni..(lau balik johor serius tak tau jalan...lau kat cnie...pejam mata pun aku tau jalan)...hehehehe...

maka menghabiskan minggu terakhir aku kat cni...jenjalan le ngan beberapa orang fren...peh...sendu je...bila ag le nak datang kuching nie (time convo le...)..The Spring...tempat lepak paling popular aku...maka...ini lah anatara tempat yang akan aku rindukan nnt....


 kami berempat...ijah tak tau pi mana time nie

 k.oja....akan rindu die...


 muaz n yus...blaja rerajin....konvo sesama k....

 sempat jumpe design cadar yang k.oja wat....
apa lagi bergambo ngan cadar la...hehehehe

 peh gile mahal nak masuk toilet kat c2....

hambek ko.....2 hinggit sekali masuk toilet.....


2 comments:

datin muaz said...

npew bly sedih nie...
sedih medih bace entry k.mien...
uwaa...insyaALLAH...
nnt ktew konvo smew! amik gambo smew!
rempit samil pakai jubah konvo smew!!
doakan ktowg sucess n buat terbek kat sini utk hari2 akan mndtg..
tnx u byk!
will miss u k.mien yg ohsem!!

Aminah abd karim said...

jgn sedey2 k...
nnt blik cni kite jumpe tau...
konvo semasa...cuma tak mau rempit le...hahahha