Jul 10, 2012

First time memancing


Salam semua...
bz ke today?
korang semua penah memancing tak?
beberapa ari lepas aku telah membuat rekod baru tuk diri sendiri...
apa dia rekod yang telah aku buat?
hehehe...first time aku memancing....n tempat nye adalah tasik unimas..
banyak ikan aku dapat (lau sapa memancing ikan kat tasik unimas nie tak dapat ikan...aku tak tau la nak kata apa...) rasa best lak memancing...lau boleh nak memancing ikan ari2...maklum la...kat tasik unimas je kot...byk lak ikan nye..sapa yang tak mau memancing kan lau ikan byk gile kat c2...
apa2 pun...sedap je ikan tu aku n bebudak umah goreng black paper n masak kari...
jom korang semua...petang nie reramai memancing kat tasik unimas...abaikan pak guard yang lalu lalang disitu...hahahhaaahahhaaaaaaa....

nie lah tasik unimas tempat aku memancing ikan ari tu....   ^_^


hasil tangkapan

Siap untuk di goreng

Dah siap masuk dalam kuali....






2 comments:

Kesuma Angsana said...

wei.. hebat tu, boleh dapat ikan besar cam ni. tahniah yek! hehe

Aminah abd karim said...

hehehehe.....kalau la betul2 hebat...kan bagus