May 1, 2012

the avengers



Salam semua...
selamat ari pekerja semua...hope semua happy je k...
korang dah tengok movie the avengers???
aku dah....  ^_^
terbaik sgt....
ari tu pi ngan mamat, nuar,areh n k.oja...
peh mmg gile semua nye full...terpaksa kitarang tengok mid nite...ambik ko... 12.15 pagi tu...lama tak tengok movie pepagi buta nie...

cite nie mengabungkan beberapa cite yang terkenal iaitu CAPTAIN AMERICA, IRON MAN, THOR, BLACK WIDOW dan HAWKEYE. aku cadangkan korang tengok cite THOR , IRON MAN n BLACK WIDOW dulu sebelum tengok cite ni...yang penting sekali aku rasa THOR la....lau tk korang tak berapa paham gak jalan citenye...bagi aku yang dah tengok nie...mmg best gile la...


 tu nampak tak...mamat, areh n k.oja
 lagi k.oja, mamat n nuar
 aku le nie


ni SINOPSIS CITE  yang aku ambik dari kaki wayang.....

Nick Fury (Samuel L Jackson) yang merupakan pengarah agensi keamanan antarabangsa, S.H.I.E.L.D telah mengumpulkan semua superheroes yang hebat untuk satu misi penting. The Tesseract, sebuah sumber tenaga telah dirampas oleh Loki. Loki yang mana kalau korang tengok filem Thor, dah kene campak ke gaung oleh Thor rupanya adalah hidup lagi. Loki yang perasan sgt God mahu menakluki bumi, telah merancang untuk melancarkan perang. Tesseract dijadikan medium untuk membawa angkatan tenteranya, Chitauri untuk masuk ke bumi. Pada awalnya semua superheroes agak tidak yakin dengan misi ini dan masing-masing enggan bekerjasama. Sehinggalah satu insiden ni berlaku barulah mereka sentap dan terus fokus untuk menyelamatkan dunia. Eceh, nak tahu lebih lanjut apa lagi beli la tiket. Memang tak rugi langsung RM14 korang tu. (KAKI WAYANG)


lastly...
MMG TAK RUGI MENABUR DUIT TENGOL THE AVENGERS NIE...
jgn kuar wayang dulu tau...masa dia tulis end...sebb ada gimik sikit....sikit je pun....






No comments: