Apr 6, 2012

Serius : Bekas Dekan kata Isteriku Lelaki


Salam korang...
dah sarapan ke...
hari nie aku cuti. maklum la Good FRIDAY kat cni...
hehehehe....
pagi2 nie tetiba je terbaca pasal artikel seorang bekas DEKAN dari USIM yang mendakwa isteri ketiga yang dinikahinya sejak 19 ogos 2009 berkemungkinan besar adalah lelaki (macam2 dunia skang nie kan).Profesor Dr. Bahrom Sanugi, 61, bekas dekan Fakulti Penyelidikan dan Inovasi, Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) lebih merasa curiga apabila mendapati no terakhir pada KAD PENGENALAN isteri ketiganya itu berakhir dengan no ganjil yang memberi maksud jantina lelaki. oleh itu beliau telah menfailkan permohonan faraq (memisahkan perkahwinan) di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur terhadap isteri ketiganya iaitu Sri Wani pada 17 Januari 2011. so skang nie jadi kes mahkamah la... berita yang selanjut nye kite tunggu je la nnt.



4 comments:

TiraPengemis said...

oleh itu, cek dulu b4 kawin...hehe. follow sini...

amiena said...

tau tak pe...jgn terlalu gelojoh...hahahaha...mcm2 hal dunia nie

Cik Z@i Pen@nG said...

tudia...kwen pnya lama br sedaq bini bkn pmpuan tulen?dunia dunia

Aminah abd karim said...

tu le pasal cik zai...teknologi terlampau2 dah skang nie....hahahaha