Apr 6, 2012

Vespa Kiut kecik

salam semua...
dok wat pe tu....
adu baru je dapat 2 page tulis bab 4 aku...kih3...idea2

nie cite bab vespa kiut miut si kecik AKA kawan baik aku...
peh...terliur siot aku tengok vespa baru dia nie....
pe tak nye....serius kiut tu...
kuning ag tu...sapa nak jawap...

malam kirang lepak masa aku g KL ari tu... kene tahan polis ag masa lalu kat Damansara...yang sengal nye pak polisi tu bukan nye nak saman si kecik AKA sapuan nie...but dok sebuk tanye pasal vespa dia...hampeh tul...serius pak polisi pun terpikat ngan vespa dia...lau aku tak silap vespa di tu jenis VESPA LX 150...lau tak silap harga nye berbelas ribu tu...apa2 pun terkiut le vespa ko kecik....


n nape aku punji ko lebih2 nie sbb nak cakap tq sebab belanje aku ye...walaupun di pagi buta.. mklum le beta duk jauh...nak turun KL selalu cam tak dapat la kan...
lastly, hope pasnie dapat jumpe kawan2 baik yang lain la pulak...


 kecik ngn vespa nye
aku n berangan ngan vespa kecik








2 comments:

m e l l o w said...

Vespa kiut...
Owner vespa kiut juga...
Apakah??? hahahak...

Aminah abd karim said...

gedik sgt ko dik....owner vespa dah kene rantai...ko lak gedik nak mintak di kawin kan...hahahahaha....