Feb 13, 2012

FULLHOUSE store and cafe


Salam...
morning semua...
dah sarapan lum....
apa korang buat ujung minggu lepas...
semalam aku g The Hills shopping Mall...
saja nk menghabiskan masa yang kunun2nye terluar la sgt nie...
maka pusing punye pusing aku pun terjah je la FULLHOUSE cafe ngn cik ema...
terbaik la. deco dia....
tapi org kata lau deco je cantek tapi makanan hampeh pun tak syok gak kan....
n pendapat aku pasal makanan dia...TERBAIK ok!!!!!!!!
Walaupun aku cuma makan Mashed potato n flower deep fried je... maka dengan ini aku mengistiharkan tuk korang semua pi n merasa kenikmatan makanan dan suasana kat FULLHOUSE nie ...
aku tau aku jauh kat kuching nie....tapi korang jgn risau kat semenanjung pun berlambak FULLHOUSE...


korang leh klik NIE tuk tengok FB FULLHOUSE n klik NIE tuk tengok WEBSITE FULLHOUSE


depan FULLHOUSE

nape aku pakai baju kurung????
sebab baru balik dari kenduri kahwin
korang tengok belakang tu...
ade jual baju gak
serius sedap ini mashed potato
menu penuh graphic ko...


sangkar burung
apa yang ada atas meja
cik ema
n aku la nie kan...

2 comments:

kakchik@ella said...

KC gi FullHouse yg kat Kt Dsara. Lebih besar, lebih meriah.

amiena said...

tu la pasal KC....ujung bulan nie balik Kl siap la menjelajah FULLHOUSE...hehehehe