Feb 8, 2012

Buah keranji...ingatkan patun je


Salam...hai semua....
dah makan ngah ari ke?
korang nak tau tak...aku selama idup nie tak tau pun yang buah keranji tu sebenarnya wujud...peh...teruje gile aku tadi beb...nasib baik aku tak melompat2....maka aku sebagai manusia yang tak penah makan nie pun beli la buah keranji nie....
rasa dia cam buah asam cam tu...
sedap tu....
n yang paling penting skang aku tau buah keranji tu bukan sekadar patun je...tapi rialiti pun ada gak...kah3...sengal sangat amiena abd karim nie...
hahaha....

korang tengok tu....siap pantun pun ada kat c2...

2 comments:

ked said...

eh2, buah keranji dalam perahu..

amiena said...

hehehe...walaupun dalam perahu...rasanya sedap oooooo ked