Jan 20, 2012

aku n kolej ALAMANDA, unimas


hai...salam semua...buat pe je la korang semua
dah balik cuti raya cina ke.....
jgn cuti sakan sgt k...hehehhe...

pagi tadi aku memang bertuah sangat...
syukur pada allah...
n tq pada pengurus kolej ALAMANDA yang telah berbaik hati...
hari nie dapat kunci bilik kolej alamanda....peh terbaik seyyyyyy!!!!!
akhir nye...dapat gak.....
pasnie tak la duk jauh sgt ngn fakulti....
lau malas gak nak pi fakulti aku tak tau la nak cakap apa....

kali nie dapat bilik single....
baru terbaik...nak melalak ke...
puas pesta ke..
nak bagi bilik tu sepah cam kajadah apa pun tak de org ambik kesah....
sekian...hehehe
rumah tu baru ada aku n k.feroza je....
harap2 budak potsgrad yang msuk umah tak lama ag semuanye sekepala.....so...tak yah la pening pala n menyusahkan aku...hehehe


skian...sekali lagi nak cakap tq pada En. Arfan....

tengok le...aku bersama kunci...hehehe






2 comments:

shahsyaz said...

hamboi!!!! sonoknye die ngn kunci, hahahaa, :D

amiena said...

shahsyaz : sonok ooooo....sia2 ye biasiswa tanpa dapat bilik free...hehehehe