Dec 29, 2011

Creative thingking nite

salam semua
lama dah aku nak update pasal creative thingking nite nie...
tapi tak de masa la plak...huhuhuuu
jadi malam nie aku update la ye...hehehehe

creative thingking nie adalah subject tuk budak first year..
masa aku degree dulu tak de lak subject nie....SELAMAT...
lau tak macam2 benda aku kene buat...

ok...
malam tu diarang kena buat persembahan.....
dibahagikan kepada beberapa kumpulan....
n apa yang aku leh rumuskan....
separuh dari kump tersebut buat persembahan yang tak tercapai dek akal ku nak memahami apa yang diarang sampaikan....poneng kepala nie melihat....n separuh ag....senang n mudah tuk difaham....apa2 pun syabas semua my junior yang bertungkus lumus tuk persembahan tersebut....hope tak de la yang mengulang subject nie k...hehehehheeeee


lastly,
to my junior selamat mentelaah buku n selamat ber exam pada minggu depan...
hehehehe......


Dr. Afifah sebagai Lecture subject tu




antara persembahan yang mereka lakukann...
last sekali Dr.fifa dapat bunga dari wakil pelajar first year

sekian.....