Dec 29, 2011

aku n anak angkat.......

salam semua...
rajin lak aku ari nie kan...
update 3 story lak ari nie....
erm.....
aku kan ke kata sebuk sejak akhir nie kan....
sebenor nye aku duk sebuk ngan kak.zaza kawan serumah ku yang baru datang dari Terengganu....akak jaja nie student PHD...n dia bawa anak dia kesini....
so meriah la umah kitarang sekarang...ada 2 budak cute...si baby n yaya.....
n secara tak langsung dah jadi auntie le aku kan....hehehehe....ala...lau aku kawin mude umo anak aku sama je ngan anak kak jaja....jadi diarang nie kiranye anak angkat aku la kan.....

bercerita tentang meraka berdua nie...

BABY :
nama sebenarnye dalia nurshukrra...
umo 5 thn...
n berangan cam princess walaupu sebenarnye dia tun teja je...hahahaha(ayat kak oja)
suka bertanye tentang hal2 yang membuat membuatkan aku n k.oja melihat sesama sendiri sambil berfikir n 10 saat kemudian tergelak besar.... (soalan yang tak masuk akal)
n yang pasti baby nie pemalu sikit org nye...

ni baby

YAYAH :
nama sebenarnnye dalia nursarah
umo 8 tahun...
cute gak...aku paling suka tang rambut dia....lurus gila tu....
nie ag sorang suka tanye benda2 yang buat aku berfikir....
simple je budaknye....tapi dia nie tak kuat makan cam baby....

nie Yayah

so skang nie...aku bz ngan research n melayan si cute berdua nie....
hehehehheheeee......


mak kepada mereka2 nie


sekian.






No comments: